Emne: iPad kamera en realitet?
-
02-04-2010 04:25 PM #1
iPad kamera en realitet?
Det manglende kamera har været genstand for stor debat, siden Apple bekendtgjorde at der intet kamera vil være til iPad. Trods dette, har de sidste dage gået rygter om en iPad version, der er gjort klar til et Apple iSight kamera.
Rygterne startede, da flere medier opdagede, hvad der ser ud til at være et iSight-kamera i den iPad som Steve Jobs anvendte ved iPad annonceringen i sidste uge.

Men rygterne stoppede ikke der. Nu er det blevet bekræftet af reparationsselskabet Mission Repair, at der i iPad’ens ramme er plads til et netop et iSight kamera. På virksomhedens blog forklarede de, at de havde fået fat i et parti iPads og derfor har kunnet se indmaden.
”Mission Repair” lækkede selv billeder af iPadens ramme, hvor man kan se der er gjort plads til nøjagtig et iSight kamera.
Nu er spørgsmålet bare om Mission Repair taler sandt, og om der virkelig kommer iSight til iPad, eller om der er tale om en iPad 2.0.

Billedematerialet ser i hvert fald autentisk ud. Hvad siger i?Husk at tilmelde dig vores iPad fanside på Facebook - Hjælp ipadfan.dk med at blive større.
-
02-20-2010 03:48 PM #2
Helt sikkert rigtigt. Der er jo en grund til at det er en computer, og så SKAL der altså også være et kamera, indbygget eller ej.
På den anden side:
-
02-21-2010 05:11 PM #3Nyt Medlem
- Registreringsdato
- Feb 2010
The Truth.
iPad'en er en anden slags notebook, end de normale. Selvfølgelig er den ikke som de andre, og vis der skulle være et kamera skulle det være iSight, ikke sådan et man se på en iPhone 3G og 3G S.
-
02-22-2010 08:21 AM #4Ny iPad bruger
- Registreringsdato
- Feb 2010
Har kamera på alle mine bærbare og imac og jeg ved ikke engang hvordan det virker, så jeg er bedøvende ligeglad, tror dem der bruger et kamera på deres pc er under 10%
-
02-22-2010 09:19 AM #5Nyt Medlem
- Registreringsdato
- Feb 2010
på en Mac skal du da bare bruge et program som MSN til at webchat eller iCam apple's Webcam program.
-
02-24-2010 08:55 AM #6
har heller aldrig rigtig brugt mit på min bærbar, så ved sku ikke om det er det værd at sætte i iPad, tror nu bare folk vil have noget at kitisere apple på,
Har du lyst til at blive en del af iPadfan.dk's team? Skriv en PM til mig og hør nærmere.
Mange Hilsner
--------------------------------------------------------------------------------------------
Martin R. Jepsen
En del af iPadfan.dk Teamet
Super Moderator

Re-Tweet dette indlæg!
Besvar med citat