Mange iPad spil som er blevet annonceret som kalder sig selv iPad MMORPG spil, men stort set alle af har aldrig været noget særligt.
Pocket Legends Trailer
Er Pocket Legends noget jeg kan bruge?
Hvis du kan lide MMO Spil, og måske har du prøvet spillet World of Warcraft eller Everquest, så kan du måske også lide Pocket Legends. Spillet Pocket Legends er klart det bedste iPad MMO på markedet til dato, så hvis du sidder og brænder for at spille MMO's på din iPad er Pocket Legends helt klart et forsøg værd, da Pocket Legends er gratis.
Hvor godt er Pocket Legends?
Pocket Legends er et udemærket MMORPG i forhold til så mange andre du finder på din PC. Pocket Legends er bare det bedre at man kan spille det på sin iPad, Navnet kommer efter at man kan have sin "Ingame Karakter" med over alt, på sin Apple iPad. Pocket Legends er et socialt spil der byder på rigtig mange sjove og underholdene timer, for både Børn og voksne.
Første indtryk af Pocket Legends
Det første indtryk i Pocket Legends er helt klart beskederne der flyder rundt på din skærm, du får rigtig følesen af at du er kommet ind i et netværk, og et rigtig aktivt iPad spil.
Pocket Legends er lidt svært at starte med at spille, da man lige skal vende sig til at styre sin katakter. Karakteren du spiller er kun din Karakter og du opbygger selv hvordan du vil have ham til at spille, med skills, rustning, våben og meget meget mere.
Grafikken i Pocket Legends
Grafikken i Pocket Legends er meget behageligt at se på, farverne glider ligesom ind i hinanden, og du føler at du er endt i en anden verden. 3D'en i Pocket Legends føles rigtig godt, og du finder ikke mange fejl hvis du kigger rigtig godt efter, og det er helt klart med til at give Pocket Legends prikken over i'et.
Spillerne i Pocket Legends
Spillerne og sproget i Pocket Legends er Engelsk, næsten alle spillerne er fra USA og det siger jo sig selv.
Er Pocket Legends behageligt at side med i længden på en iPad?
Pocket Legends på din iPad kan godt føles lidt træls i længden hvis man ikke har en iPad case som kan løfte din iPad fra bordet. Tastatur er også en rigtig god ting at få sig anskaffet hvis man har lyst til at sidde længere tid med Pocket Legends på din iPad.
Pocket Legends - Gameplay
Gameplayet i Pocket Legends lidt besværligt i starten, men efter hånden som man har gameplayet i fingerne, er Pocket Legends behageligt at sidde med.
GamePlay Videoer:
Sidst redigeret af Martin Jepsen : 05-19-2010 kl. 07:30 PM
Det flyver med Apple-rygter her i begyndelsen af august - der meldes om næste udgave af iPod, iPad og iPhone. Og jeg har ikke kunnet lade de mange rygter gå mine kommentarer forbi. Jeg har lavet min...
Sendt af Leron (1 Kommentar)
08-11-2010 12:12 AM in Leron